2010-09-16
17:47:53

Thyris Myris Fortsström

WOW! vart ska jag börja gumman. ehm joo vi har kännt varandra i ungefär 11 år, och dom åren har varit dom bästa i mitt liv! har så GRYMT många minnen med dej, vi var jättetajta i sexan, men i sjuan och åtta har vi gilidit isär mer och mer. Du betyder så enormt för mej gumman, kom ihåg när vi webbade och båda grinade haha, kom inte ihåg varför men om jag säger såhär: du är det finaste jag vet ! herregud, gumman du kommer alltid vara min ängel, ALLTID! om det är nån som sårat dej, så finns jag alltid här, du kan prata om vad du vill med mej, jag kommer aldirg vända dig ryggen åt, och har aldrig gjort det heller !


varför betyder du så mycket för mej ? :)



EN FET LÄNKNING TILL MÄNNISKANS BLOGG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: