2011-01-01
14:20:06

LifeOfRyan

Godmorgon Allihopa!
Yes, vi vaknade halv två och vi har bara ätit frukost och emelie har hunnit sticka hem.

Idag: Så händer väl ingenting speciellt, emelie kaaanske kommer, ska prata med min mamma och sen typ inge mer.
Sitter o kollar på ''life of ryan'' nu, aaahh min snygging:) haha men han är såå snygg ! =) aja whatever.

Vad hände igår då? emelie satt o snacka i tele hela kvällen och försökte hålla mig vaken xd vilket inte gick så bra så båda somnade till en film till sist ! vaknade inatt som jag trodde var inatt fast jag vaknade klockan 9 och stängde av filmen. sen somnade jag om och sen så sitter jag här nere i soffan nu. ska försöka lägga in mina nyårslöften också! skojsigt. nejmen nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa mig lite.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: