2011-01-08
13:26:27

min helg. LÄS ALLT :D

förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtfötlåt! att jag inte updaterat någonting, men jag har en ursäkt!

Igår spelade ju jag cup hela dagen! asså det var hela dagen. Vi körde först med 95:serien.
0-0 mot Aspudden och då var vi alltså tvungna att vinna över Älvjö AIK i nästa match för att gå vidare till Semifinal! vi körde alltså mot Älvsjö AIK och det blev lika 1-1 vilket betydde att v inte hade gått vidare.
Sen gick jag,mamma,viktor och nean över till andra hallen för det var där vi skulle köra med 96:orna!
Första matchen för oss mor sörskogen vann vi med 3-0 eller 4-0 ? kommer inte ihåg. men vi gick vidare till final alltså!
Vi mötte KB som vi tidigare hade vunnit mot med 2-0 så det var bara o kämpa, o vi kämpade och helt plötsligt så gör Eemlie mål. när det återstod 1 minut av matchen så kvitterar KB. Vilket alltså betydde att vi skulle köra Golden Goal, det betyder att vi kör i 5 minuter till och den som först gör mål vinner. Det hände ingenting där vilket alltså betydde straffar. och det var ett tag sen jag stod i mål på straffar så jag var ju gryyymt nervös ! menmen KB skulle börja lägga första straffen. MÅL. h*l*e*e tänkte jag då. Aja sen skulle stuvsta lägga straffen... MÅÅÅÅÅÅÅL jippie. sen var det alltså KB´s tur igen! Bollen kommer på min handske och sen in i mål. TUSAN! :( stuvstas tur.... MÅÅÅL IGEN!
nu gäller det tänkte jag! Om jag räddar den här straffen och vi sätter nästa så har vi alltså vunnit så jag ställer mig i målet. det var bara bollen och jag då i den sekunden. jag släppte inte blicken från den. Skottet kommer emot mig och jag.... RÄDDAR! :) yes. nu måste bara Johanna sätta straffen så vinner vi. Johanna lägger upp bollen, *tar sats* skjuter och GÖR MÅL! Alla rusar in på planen och hoppar i en ring. jag känner lycka över hela mig! men det var inte slut än. nu skulle andra stuvstalaget spela som hade kommit till A-slutspel!

Dom börjar möta enskede. det blev samma sak 1-1 vidare till golden goal. inget hände! straffar då alltså! kommer inte ihåg vad det blev men emma räddade 2 straffar iallafall och stuvsta vinner ! JAAAA :D vidare till final alltså mot: segeltorp! Det var bara o tagga till men den här matchen skulle dom(stuvsta) ta och det syntes på dom från
långt håll!  Stuvsta sätter igång matchen. Och Johanna O gör 1 mål! JIPPIE. nu var det bara att vänta tills matchen är klar! åh. jag stod där o hoppa från sidan när det var 30 sekunder kvar av matchen. jag stod o skakade asså verkligen skakade. 10.9.8.7.6.5.4.3.2.1 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA båda stuvstalagen hade vunnit cupen. ALLA rusar in på planen och hoppar i en ring! shit vilken grym match och vilka grymma lag

ÄR GRYMT STOLT ÖVER ER TJEJER :D
btw.. lägger in bilder sen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: