2011-01-12
16:51:34

osminkad chey.


(osminkad jossan)
förlåt att jag inte updaterade något mer igår men jag var så trött så jag somnade :$


Iallafall så kom jag hem för ett tag sen. var först i skolan och sen drog jag o emelie ner till mcdonken. Gjorde inge speciellt annars och sen drog vi hem ;)
Sitter nu och kollar på disney channel*love* och ska snart käka middag tror jag. Jag saknar mitt lag. visst , vissa tjejer träffar jag i skolan och så men jag menar, jag saknar o träna också =) våra träningar är inställda hela veckan förrutom på lördag då några (inklusive jag) ska köra cup hela dagen och sen på söndag så har vi träning. Onödigt att ha det efter en cup ? eller är det bara jag som tkr fel. aja!
Imorgon, jag vad händer imorgon. typ ingenting eftersom vi inte har någon träning :/ tråååk ! men vi får väl se, något kul hittar jag väl på. nej nu ska jag ta tag i det här och börja städa mitt rum och rensa i garderoberna. det lär behövas! :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: