2011-01-13
16:22:24

pisskallt.


I skolan idag så kommer min brorsa fram till mig( han hade språk i kvb) och ber mig får låna mina nycklar eftersom han slutar tidigare än mig så tänkte jag.. why not? på ett villkor, att han inte drog hem till någon kompis så jag inte kunde komma in. så imorse så tog jag på mig mina tunna tygskor,tunn jacka inge mössa eller inga vantar(frågga mig inte varför) så när jag är hemma från skolan och ska gå in så är dörren låst-.- plingar på i typ 5 minuter tills jag märker att ingen är hemma. stod och väntade i 40 MINUTER.. -.- sen så kom jag på att jag kunde gå ner till farmor och farfar. dom tog hand om mig, gav mig varm oboy och så :) muums :D så nu sitter jag här och har äntligen kunnat komma in.
Det var min dag. hur var eran ? ;o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: