2011-01-01
02:42:48

Vi kör en årets då;)

Årets Glädje:
Ni kanske redan vet vem det är men det är ju Emelie :) utan henne så skulle jag vara tom! (a)


Årets Stolthet:
Årets stolthet är mitt fotbollslag ! känner mig alltid stolt att få stå där på mållinjen och titta över planen där min älskade tjejer spelar ! :)


Årets saknar:
Min bästavän som flyttade till göteborg är grymt saknad !


Årets Fru:
Ja, vad mer kan jag säga. världens bästa tjej älskar henne :)


Året KK:
Kramkompis:d Emelie hedman :) störtskön tjej verkligen. garvar åt mina skämt, det är ju alltid positivt :D
(har ingen bild på henne) :(


sådäääär det var årets det :) hehehe kanske kommer en blick från hur hela mitt år har varit ;) najs? nej nu ska jag dra ut o smälla smällare ! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: